2013-03-23

Wiosno, hop, hop!



FO: Kveta hat

Tym postem przywołuję wiosnę i to w dwójnasób. Pamiętacie jak skarżyłam się, że oddałam szal i teraz sama nie mam (klik)? Wygrałam cudną chustę jak tęcza od Kankanki! Sama nie wierzę w swoje szczęście, jest przepiękna i nie mogę się doczekać aż do mnie przyleci. Dziękuję Kankanko!!!
I’m calling Spring with this post. Do you remember how I complained about giving away a shawl again and not having any myself (click)? I won a wonderful rainbow shawl from Kankanka! I can’t believe I’m so happy and I just can’t wait to receive it. Thank you Kankanka!!!
Tymczasem Wisienka, choć śnieg dookoła, rozgląda się za wiosną w swojej nowej czapeczce. Wzór świeży jak gorące bułeczki, wyszedł przed paroma godzinami. To Kveta hat autorstwa Moniki Sirny.  Kombinacji kolorów i kwiatów jest wiele, co zobaczycie, gdy zajrzycie do galerii wzoru. Ja zdecydowałam sie na białą czapkę, by pasowała do różnych kurteczek malucha. Tym razem chwyciłam za białą Limę Dropsa. Do zrobienia kwiatków wykorzystałam tycie moteczki różnych resztek merino, których żal mi było wyrzucać. I dobrze, że je zatrzymałam! Czy też tak robicie? Ach, to merino typu superwash, nie chciałabym przykrej niespodzianki po praniu w postaci kolorowych plam.
Meanwhile Little Miss Cherry is looking around for Spring, wearing her new hat. The pattern is so fresh- it was published few hours ago. It’s Kveta hat by Monika Sirna. There are many color and flowers cobination, you can see them in pattern’s gallery. I decide on making white hat which would match to Auri’s various jackets. I used white Lima by Drops and tiny scraps of merino yarn to knit flowers. The flowers are superwash to prevent dyeing the white body of hat.
Niby prosta czapka typu beanie, ale leży IDEALNIE, najlepiej ze wszystkich, które robiłam. We wzorze można znaleźć dokładne instrukcje jak zrobić pomysłowe kwiatki z i-cordów.
It’s a simple style beanie but it fits PERFECT. In the pattern you can see how to knit those clever i-cord flowers.
Wiosno, gdzie jesteś? Hop, hop!
Spring, where are you? Hello?


20 comments :

  1. Jakaż ona urocza i oby wiosna nadeszła jak najszybciej, bo chciałoby się już dziergać lekkie sweterki i bluzeczki a nie czapki i rękawiczki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Caitlin! A lekkie sweterki już można dziergać, w końcu ta wiosna nadejdzie ;-)

      Delete
  2. nie ma wiosny i ponoć nie będzie, święta będą za to białe, a w maju ulepimy bałwana ;-P

    ReplyDelete
  3. Gratuluję wygranej! Wszystko to co proste jest zawsze najpiękniejsze. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję Wiolu! Masz rację z prostotą :-)

      Delete
  4. Gratulacje! Wiem jak to cudne uczucie, zobaczyć swoje imię wylosowane. Cieszę sie razem z Tobą.
    Wisienka urocza jak zawsze :] Czapka pierwsza klasa.

    ReplyDelete
  5. jejku! jak sie ma taką twarzową czapkę w kwiatki to aż szkoda zeby wiosna przychodziła:)

    Gratuluje chusty!!!!!
    Teraz będziesz miała obowiązek zaprezentować mi ją w realu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goniu, dzięki! A taki obowiązek spełnię z przyjemnością :-)

      Delete
  6. Oooo, mała dama w takiej czapeczce to pewnie furorę robi;)

    ReplyDelete
  7. The hat is adorable! It will be perfect for springtime. I love all the pretty I-cord flowers. Your daughter is so cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! My daughter really likes it. It's a pity that we still have winter in Poland though.

      Delete
  8. Śliczności :-)
    Piękna czapka - ślicznie córeczka w niej wygląda.
    Gratuluję wygranej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  9. Śliczna czapka. Urocze, wysmakowane wykończenie. Super.

    ReplyDelete
  10. Ale fajne te kwiatuszki - super na czapeczce zakwitły. Ja jedynie dorobiłabym takie klapeczki na uszki i sznurki ale dlatego że ja jestem taka strachliwa i zawsze mi się wydaje że jak ucho jest odkryte to wiatr do środka na wieje.

    ReplyDelete
  11. Sliczna czapeczka i modelka slicznie w niej wyglada :-)
    pozdrawiam -
    - Ola

    ReplyDelete